ביסוס נוכחות מקוונת חזקה היא חיונית להצלחת כל עסק. כלי רב עוצמה אחד שיכול לעזור לכם להשיג זאת הוא Google לעסק שלי (GMB). עם מגוון התכונות והיתרונות שלה, GMB מספקת פלטפורמה לעסקים לשפר את הנראות שלהם, לתקשר עם לקוחות ולהניע צמיחה. בפוסט זה בבלוג, נציג את היתרונות של Google לעסק שלי ואיך לקוח שלנו הצליח להגדיל משמעותית את הפניות אליו ללא אתר או פלטפורמה אחרת.
נראות משופרת ואופטימיזציה של חיפוש מקומי
GMB משמש כחלון ראווה דיגיטלי לעסק שלכם, ומגדיל את הנראות שלו בתוצאות החיפוש המקומיות. על ידי יצירה ואופטימיזציה של פרופיל GMB, אתם מבטיחים שהעסק שלכם יופיע במפות Google.
הגברת הנראות הזו עוזרת ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלכם בקלות ומגדילה את הסבירות לתנועת גולשים והמרות.
מידע עסקי מדויק
GMB מאפשרת לכם לספק מידע מדויק ועדכני על העסק שלכם, לרבות פרטי התקשרות, שעות פתיחה, קישורים לאתר וסקירות של לקוחות. זה מבטיח שלקהל תהיה גישה למידע הרלוונטי והאמין ביותר, משרה אמון במותג שלכם ומטפח אמון עם לקוחות פוטנציאליים.
מעורבות לקוחות וביקורות
GMB מספקת פלטפורמה ללקוחות להתקשר ישירות עם העסק. משתמשים יכולים להשאיר ביקורות, לשאול שאלות ואפילו לשלוח הודעות לעסק דרך פלטפורמת GMB. עיסוק בביקורות של לקוחות וטיפול מיידי בשאלותיהם עוזר לבנות מוניטין חיובי, מטפח אמון ומעודד נאמנות לקוחות.
תובנות וניתוח
הבנת התנהגות והעדפות הלקוחות חיונית לקבלת החלטות עסקיות מושכלות. GMB מספקת תובנות וניתוחים חשובים, כולל נתונים על שאילתות חיפוש, פעולות לקוחות ודמוגרפיה של קהל. על ידי מינוף התובנות הללו, אתם יכולים לחדד את אסטרטגיות השיווק שלכם, למקד לקהל ביעילות, ולמטב את הנוכחות המקוונת לתוצאות הטובות ביותר.
אז איך שירות ה-GMB עזר ללקוח שלנו לקבל עוד פניות?
מסעדה חדשה שנפתחה הגיעה אלינו ללא אתר וללא שום פעילות מקוונת בגוגל.
לאחר שקיבלנו מבעל המסעדה את הפרטים הרלוונטים פתחנו בתחילת מרץ 2023 את פרופיל ה-GMB שלו, ניתן לראות בתמונה שלפניכם את כמות השיחות שהתקבלו בפרק זמן זה (1186 שיחות של אנשים שחיפשו את העסק בגוגל!)
בנוסף, ניתן לראות את כמות החיפושים של שם העסק + מונחי החיפוש אשר הובילו להצגת הפרופיל
לסיכום
Google לעסקים (GMB) הוא כלי רב עוצמה שיכול לשפר משמעותית את הנוכחות המקוונת של העסק שלכם, את הנראות והמעורבות עם הלקוחות.
במידה ואותו לקוח לא היה פותח את פרופיל ה-GMB שהגדרנו לו, אותם חיפושים של העסק לא היו מניבים לו תוצאות וכך היה מאבד לקוחות פוטנציאליים.
על ידי ניצול יעיל של התכונות שלו, תוכלו לשפר את אופטימיזציית החיפוש המקומית, לבנות תדמית מותג חיובית ולעודד צמיחה. הרשמה לפרופיל ה-GMB היא בחינם! ואין הוצאות נלוות לפרופיל עצמו.
את הפרופיל ניתן לפתוח בחינם דרך הקישור הבא