בימיו הראשונים של הדיגיטל, הדרך להצלחה נסללה לעתים קרובות על ידי הליכה אחר צעדיהם של עסקים מבוססים.
חיקוי היה הנורמה, ומי שהעז להיות שונה נתקל בספקנות ואף בלעג.
עם זאת, הזמנים השתנו, והעידן הדיגיטלי הוליד עולם חדש של יזמות.
התבדלות מהקהל חשובה כעת יותר מתמיד. הלקוחות מופגזים באינספור מסרים שיווקיים מדי יום, ורק היחודיים, החכמים והמתוחכמים הם אלו המושכים את תשומת לבם.
איך אתם יכולים להיות שונים בעולם שבו הכל כבר נעשה בעבר?
התחילו בהבנת קהל היעד שלכם ומה הם באמת מעריכים, אילו נקודות כאב הם מנסים לפתור, וכיצד המוצר או השירות שלכם יכולים לעזור להם. ברגע שיש הבנה עמוקה של הקהל, אתם יכולים לפתח אסטרטגיות ייחודיות ויצירתיות כדי למשוך את תשומת ליבו ולבנות נאמנות למותג.
להיות שונה פירושו גם לקחת סיכונים ולהתנסות ברעיונות חדשים. תנסו לצאת מאזור הנוחות ולנסות משהו לא שגרתי, המהלכים הנועזים האלו יכולים לעזור לכם להתבלט וליצור באזז סביב המותג.
בין אם זה באמצעות מיתוג יצירתי, קמפיינים מתקדמים במדיה חברתית או יצירת תוכן ייחודי, תמיד תזכרו שהצרכנים של היום הם נבונים, בעלי אבחנה ותמיד מחפשים משהו חדש ומרגש.
לסיכום, אל תפחדו להיות שונים במאמצי השיווק הדיגיטלי. אמצו את הייחודיות שלכם, הבינו את הקהל וקחו סיכונים כדי להתבלט מהמתחרים.
רק על ידי העזה להיות שונים אתם תצליחו ליצור מותג בלתי נשכח..